Слънце, страсти и смях с COCOSOLIS в „Ергенът“

Брандът е неразделна част от плажните приключения на дамите и Евгени във втория сезон на най-романтичното предаване в ефира на bTV

Реклама

Всеки обича слънце, лято и свеж бронзов загар и все повече обръщаме внимание на постигането на здравословен тен, и то не само през летните месеци.

В контекста на активните игри и предизвикателства между участничките в „Ергенът“ и Евгени, вплетохме по напълно органичен начин подбрани продукти на българския бранд COCOSOLIS.

В продължение на вече няколко от излъчените епизоди, участничките проявяваха хитрост при трупането на тен, използвайки маслото за бърз и наситен загар на марката. CHOCO Suntan & Body Oil бе главен участник и по време на груповата среща на няколко от момичетата, които се превъплътиха в Спасителки на плажа. В една от задачите си, всяка от тях разнесе олиото за бърз, шоколадов загар както по себе си, така и върху Евгени. По ненатрапчив и естествен начин продуктът влезе в главната роля по време на плажната среща.

Продължихме асоциацията между бранда и предаването с интеграция и в дигитална среда в епизоди на екстеншъна „Още за Ергенът“. Наблюдавайки момичетата на екран, чаровните водещи Ева и Алекс също се замечтаха за лято и слънце, макар и през Март. За да зарадва своята приятелка, Алекс й подари натуралната автобронзираща пяна за наситен и дълготраен тен от COCOSOLIS.

Лятото в „Ергенът“ продължава на екрана, а с него и следващите роли на продуктовата гама на COCOSOLIS. Клиентът отчита ефективността на кампанията и сподели: "Макар и без опит в ТВ рекламата, екипът на bTV Media Group ни въвлече успешно в това предизвикателство. По време на партньорството ни, имаме възможността да обсъждаме всичко заедно, което за нас е истински важно и ценно. Несъмнено, по време на продуктовите позиционирания забелязахме 100% покачване на трафика в сайта, както и получихме положителни отзиви от различни източници."