Старание и знания във Фермата за направа на житненски колбаси!

Интеграция на Деликатес Житница в поредност от разнообразни елементи и активности, разгърнати в идеята, че направата на всяко мезе по житненска рецепта е въпрос на чест

Реклама

В изпълнение на поставените задачи участниците в седми сезон на Фермата усетиха какво означава истински занаят и търпението, което изисква той, за да се получават нещата хубаво и качествено.

С две брандирани писма, подписани лично от Панчо – главният технолог на Деликатес Житница, участниците се докоснаха до историята на бранда и силното желание на клиента да запази във времето рецептите на своите предци, давайки възможност на повече хора да опитат колбаси, произведени по традиционни рецепти.

С получаването на писмата, придружени с продуктите Средногорска луканка и Телешки суджук, както и рецепти към тях, на участниците се възложиха задачи за направа на съответните колбаси, следвайки философията на бранда – да е с много мерак и любов.

Разгърнахме интеграцията на Деликатес Житница в следващ етап от формата, след изсушаването на произведените от фермерите колбаси.  С гостуване във Фермата Панчо лично оцени доколко споделеното от него знание е оправдано с вложено старание от фермерите.

Последвалата положителната оценка на технолога за направа на колбасите досущ по житненски развълнува участниците и създаде атмосфера, която естествено преля във весело Панчово хоро, с което фермерите изпратиха госта.

Надградихме интеграцията на клиента в последващ епизод на формата чрез позициониране на брандирана щайга с продукти, като подарък за участниците от Деликатес Житница.

Ефективната бранд интеграция в тематичен контекст, създаде органично положителни емоции за фермерите и запомнящо се за зрителите съдържание.

Клиент: Деликатес Житница

Сезон: Есен 2021

Формат: Фермата

Канал: bTV

Агенция: PUBLICIS