Реклама
В изпълнение на поставените задачи участниците в седми сезон на Фермата усетиха какво означава истински занаят и търпението, което изисква той, за да се получават нещата хубаво и качествено.
С две брандирани писма, подписани лично от Панчо – главният технолог на Деликатес Житница, участниците се докоснаха до историята на бранда и силното желание на клиента да запази във времето рецептите на своите предци, давайки възможност на повече хора да опитат колбаси, произведени по традиционни рецепти.
С получаването на писмата, придружени с продуктите Средногорска луканка и Телешки суджук, както и рецепти към тях, на участниците се възложиха задачи за направа на съответните колбаси, следвайки философията на бранда – да е с много мерак и любов.
Разгърнахме интеграцията на Деликатес Житница в следващ етап от формата, след изсушаването на произведените от фермерите колбаси. С гостуване във Фермата Панчо лично оцени доколко споделеното от него знание е оправдано с вложено старание от фермерите.
Последвалата положителната оценка на технолога за направа на колбасите досущ по житненски развълнува участниците и създаде атмосфера, която естествено преля във весело Панчово хоро, с което фермерите изпратиха госта.
Надградихме интеграцията на клиента в последващ епизод на формата чрез позициониране на брандирана щайга с продукти, като подарък за участниците от Деликатес Житница.
Ефективната бранд интеграция в тематичен контекст, създаде органично положителни емоции за фермерите и запомнящо се за зрителите съдържание.
Клиент: Деликатес Житница
Сезон: Есен 2021
Формат: Фермата
Канал: bTV
Агенция: PUBLICIS