Throwback към Dry January с Николаос Цитиридис и Heineken 0.0

Един месец детокс с любимата напитка и търсен вкус

Реклама

Започваме всяка година с обещания – ще спортуваме повече, ще бъдем по-добри или ще се отървем от вредните навици. В началото на годината  за по-здравословен начин на живот призовава и популярното предизвикателство Dry January – цял месец без консумация на алкохол.

За да популяризира инициативата, а и за да направи изпълнението на новогодишните обещания по-лесно и приятно, един от любимите брандове за бира също създаде активна кампания със своята безалкохолна напитка Heineken 0.0.

Известни личности, сред които и Николаос Цитиридис, получиха своя „Пакет за свеж старт“ от Heineken 0.0 – 31 кена безалкохолна бира за 31 дни, с които те да изпълнят своя Dry January, без да се лишават от вкуса на бирата.

Преди да започне своя месец без консумация на алкохол, Николаос прикани своите последователи също да се включат като спечелят свой собствен „Пакет за свеж старт“. През целия януари той споделяше за своя напредък и с помощта на Heineken 0.0 успя да спази обещанието си – без алкохол, но със същото удоволствие и вкус.

Клиент: Heineken

Период на провеждане на кампанията: януари 2021

Формат/предаване: Дигитална кампания