Реклама
Седмото ежегодно издание на обществено отговорната инициатива Vivacom Регионален грант започна през есента на 2021 г., а през януари 2022 г. инициативата бе популяризирана в социалните мрежи с помощта на лидери на мнение. Тазгодишното издание на кампанията е с фокус върху две основни области – образование и опазване на околната среда.
Имайки предвид начина на живот на победителката в седмия сезон на Masterchef Мария Жекова, тя бе перфектно допълнение към отбора от посланици на кампанията.
Мария разказа за своите навици, които са свързани с опазването на околната среда, а именно изградената пречиствателна станция за отпадни води в дома ѝ, използването единствено на естествени материали при реставрацията на къщата и събирането на отпадъци при всяка разходка из природата.
Видеото с разказа беше споделено в Instagram канала на Vivacom, a за да стигне кампанията до още повече хора, Мария разказа за инициативата и в своя профил. В публикацията си тя прикани своите последователите да кандидатстват за финансиране на техните идеи или да споделят в коментар своите навици за опазване на природата, за да дадат идеи за по-разумно и отговорно ежедневие.
Клиент: Vivacom
Период на провеждане на кампанията: Януари 2022
Формат/предаване: Дигитална кампания