За първи път зрителите на bTV станаха част от финала на MasterChef България в 360 градусова среда

JACOBS и OVERGAS се довериха на bTV Media Group за ефективно рекламно позициониране в 360° Livestream

Реклама

Чрез 360°  Livestream на финала на MasterChef на 28.05.19 потребителите на платформата masterchef.btv.bg получиха уникалния шанс да надникнат в най-популярната кухня в българския ефир. В продължение на час и половина те наблюдаваха как се решава битката за голямата награда, а именно статуетката на MasterChef и 50 000 лева. Видяха и неизлъчени кадри от самия финал, като по този начин bTV Media Group обогати тяхното кулинарно преживяване.

Силата на мултиплатформената стратегия на bTV Media Group и този път показа ефективността си, като 360° финалът беше промотиран на всички платформи на bTV.

За пореден път рекламодателите имаха уникален шанс да позиционират своите брандове по интересен и неповторим начин.

За популяризирането на 360° финала, беше създадено и специално промо с участниците в предаването, както и с част от журито в лицето на chef Петър Михалчев. За първи път в промоционален клип бяха използвани 360° градусови кадри.

За първи път брандът OVERGAS беше част от 360° Livestream на продукция на bTV Media Group, като се възползва от специално крос-платформено предложение, направено за финала на MasterChef. Специално за 360° видеото бяха изработени кратки бранд анимации, които включваха слогана „На природен газ е по-лесно и по-вкусно“ и логото на бранда.

Ефективната крос-медийна кампания на OVERGAS на финала на най-гледаното кулинарно предаване в българския ефир включваше наситена банер комуникация в цялата мрежа на bTV Media Group, както и таргетирани телевизионни активности, като  различни спонсорирани, промоционални форми и спонсорски заставки.

Кафе брандът JACOBS, със съдействието на медийна агенция HAVAS, беше марката, която за пореден се довери на bTV Media Group за ефективно рекламно позициониране в 360°  Livestream. 

Кампанията на бранда, чиято кулминация беше на финала на MasterChef България, се върти около внушението, че перфектното кафе не се прави от кафе машината, а от хората и от кафето на зърна. Целта е потребителите да се вдъхновят от усещането, че са кафе магьосниците на бъдещето. Специална 360° Live Advertisement Form, която препраща към сайта coffeemagic.bg, също беше изработена за финала на кулинарното предаване.

За да се доразвие рекламната кампания на JACOBS, специално за клиента екипът „Продажби“ на bTV Media Group организира заснемането на две видеа с chef Георги Бойковски. Той отвори вратите на своя ресторант и с помощта на бранда JACOBS  разкри тайните на кафето и мястото му в кулинарията. Двете видеа бяха качени на сайта на MasterChef в секцията „За ненаситните“, където потребителите видяха уникалната рецепта за десерт с остатъчно кафе. Комуникацията включваше брандинг на сайтовете на bTV Media Group, както и видео реклама в кулинарното онлайн видео съдържание на медийната група.

Рекламната кампания беше също комуникирана с ТВ рекламни форми, излъчени по време на големия финал.

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9156 531
e-mail: [email protected]