Жажда за приключения със сладоледи NUII в Survivor

Брандът се включи в ефир и с най-новата премиум рекламна форма от bTV Media Group

Реклама

Идеята:

Много от нас мечтаят да изследват екзотични земи и да се потопят в непозната култура. С тематичното обвързване на сладоледи NUII със Survivor отличихме бранда като задоволяващ апетита за приключения, отвеждайки ни на място по-диво от ежедневието – в красивите земи на остров в Доменикана.

Отличихме присъствието на разнообразие от вкусове на сладоледи NUII в едни от най-емоционално наситените моменти на формата, интегрирайки ги като награда за спечелилото в битка племе и в значимия момент на Обединение.

В реализацията една от основните линии беше  да разгърнем посланието, че поставени в екстремни условия и изключителна динамика, възможността за участниците да се насладят на сладолед ще е момент на истинска наслада, събуждащ сетивата с вкусовете на сладоледи NUII, естествена част от тръпката, и цялостното изживяване по пътя на приключението.

Реализацията:

Стартирахме комуникацията в етап, когато повече от месец именно жаждата за приключения даваше сили и мотивация на участниците да се справят с трудностите и да оцеляват, въпреки условията, в които живеят, липсата на храна и непоносимата жега. В такъв момент едно от племената получи възможността да се разхлади и освежи, получавайки награда от сладоледи NUII – фризер, пълен с разнообразие от вкусове на сладолед и да се свърже с усещането за комбинация от познато, и изненадващо.

Развихме посланията на бранда в етапа, когато участниците в двете племена на „Воини“ и „Известни“ стартираха своята лична история, заживявайки като едно цяло с момента на Обединение. В празника на сливането сървайвърите получиха възможност да се насладят на партито със сладолед NUII в Survivor, което ги изведе към нов план и стратегия в игрите.

Обогатихме комуникацията на сладоледи NUII чрез брандиран реквизит, аранжиран в емблематичната атмосфера на партито, пристъпвайки към момента на следващото си приключение, когато играта се променя. А тя се промени из основи, всички стимули за участниците се промениха.

Бранд интеграцията на сладоледи NUII зареди сървайвърите за справяне с новите предизвикателства и в последваща бранд интеграция в епизод след Обединението, когато красиво аранжиран реквизит с различни вкусове на бранда и фризер пълен със сладолед посрещнаха победителите от поредната битка сред вдъхновяваща атмосфера и емоции във вила с басейн. Наградата и цялостното изживяване подхраниха апетитът им за приключения, тласкайки ги да продължавате напред, за да сбъднат мечтата си.

Надградихме комуникацията на сладоледи NUII през целия сезон на Survivor разгръщайки посланията на различните вкусове чрез алтернативни рекламни форми и спонсорство.

Изключително подсилихме ефекта на проекта чрез излъчване на новия формат Wrapper в избрани епизоди на формата, вдъхновяващ и зареждащ зрителите за следващото им приключение.

Клиент: Фронери България

Бранд: NUII

Сезон: Пролет 2023

Канал: bTV