Реклама
През декември 2021г. едно от любимите лица в „Преди обед“ и „Като на кино“ - Полина Недкова представи пред своята аудитория новото попълнение в портфолиото на L’Oreal Professionnel – лимитираната преса за коса с пара Barbie x SteamPod 3.0.
Известна в социалната мрежа с препоръките си за продукти за красота и грижа за тялото, Полина е перфектният партньор за лансиране на нови уреди в тази категория.
За да подготви своите последователи за колаборацията, Полина сподели серия от сторита, в които направи unboxing на продукта и показа отблизо впечатляващия му дизайн, който отличава пресата от всички останали в тази категория. След това Полина засне първия си опит с преса за коса с пара и го сподели със своите последователи в Instagram. Така всички успяха да видят колко лесно буйната коса може да бъде превърната в мека и лъскава грива – два пъти по-бързо и със значително по-малко увреждане на косата.
Точно като продукта, в подходящ розов стайлинг, Поли показа своята бляскава прическа и разказа за своите първи впечатления за Barbie x SteamPod 3.0 - професионалната преса за коса с пара за несравними резултати.
Клиент: L’Oreal Professionnel
Период на провеждане на кампанията: декември 2021
Формат/предаване: Дигитална кампания